PC & Console Games Board list
(pockymo1)isabel!?
Uh. Who the fuck is Isabel? @[change me]
Lol
(cheese)
Lmao
A GOOD 60 OPTICORS FOR DAYS
Mines gonna be bigger! (titter)
@Raven x Zatanna we don't know that buddy
Cccc
@Guιℓт oooouh xD fail haha
@Guιℓт yeah Cindy haha
New Class - Necromancer coming out soon (funlaugh)
I'm so excited for Necromancer man
I loved the original. Other than Mortal Kombat XL, there are not many multiplayer games for the PS4
...In that genre that is
@nΩвℓє / Alex@❄☃🎄🎁[я]ƴυυ🎁🎄☃❄ i dont even have a ps4 ;-;
(crylaugh)
Hey kakashi
How is kuzuta...?
Ok
Ugh yeah
Damn
Hi
Does it still use the original charger? If so I might pick up one of these...
@Kairi yup
@Drakoman still better than nothing xD
Revelations damn...
@Diabolik I don't doubt it. It's a big series on the Nintendo console already. They'd be dumb not to
@ҎЯΣÐΛŦӨЯ Same. (titter)
Cybering faggot
Sexy
Cute
I want Nyx (fawn)
Best non-protagonist hero that makes little as possible appearance (in name only) in the game